20 Mayıs 2010 Perşembe

Sen Kimsin?


Beşiktaş'tan ayrılan her oyuncunun konuşması artık bir adet halini aldı. Ama bu adamın bu kadar konuşması beni delirtiyor. 2003-2004 sezonunda adını duymaya başlamıştık altyapıdan yeni bir Sergen geliyor diye. Del Bosque zamanında az da olsa forma şansı bulmuştu. Yıllarca herkes içinde bir ümit bu genç yeteneğin Beşiktaş'a kazandıracaklarını bekliyordu. Ama olmadı. Serdar Özkan hiçbir beklentiyi karşılayamadı ve artık istenmeyen adam haline geldi.

Sözleşmesi bitince çok sevdiği ve hatta çalım atmayı öğrettiği fakat karşılığında hiçbir şey öğrenmediği Arda Turan'ın yanına gitti. Şimdi de kalkmış Beşiktaş taraftarı hakkında haddinde olmayan sözler sarfediyor.

"Beşiktaş taraftarları futboldan o kadar anlıyor ki, hala Nouma'yı alkışlıyorlar. Değerlerine sahip çıkmıyorlar. Altyapıdan yetiştim, geçen yıl iki kupa kazandırdım. Ama yine yaranamadım. Kimse değer bilmiyor. Taraftarlar isabetsiz, yaş ortalaması 40 olan Fenerbahçeli oyuncuları transfer eden Mustafa Denizli'yi alkışlasınlar. Batuhan bu takımdan kovuluyor, ben gönderiliyorum."

Bu sözleri Serdar Özkan gibi ahlaksız, karakteri zayıf birinin söylemesi zaten şaşırtmadı beni. Ancak Türkiye'de hiçbir takım Serdar'a Beşiktaş kadar sabredemez ve kucak açamaz. Bir şeye benzemeyen saçıyla, aldığı sahte SÖZ plakayla ve sadece kaçak dövüşür gibi top oynamakla bu adamdan zaten kimse bir şey beklemesin. Son olarak Nouma'ya laf edeceğine eğer sen onun 10da 1i kadar mücadele etseydin zaten şu anda hala bu kulüpteydin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder