28 Haziran 2011 Salı

Wimbledon Day 8 | Ceyrek Finaller (Kadinlar)


Wimbledon'da dun oynanan 4. tur maclarindan sonra bugun kadinlarda ceyrek final mucadelelerine ara vermeden baslanacak. Dun cikan sonuclar da erkeklerde bekledigim maclar disinda hic supriz olmadi. Nadal'in sakatligina ragmen kazanmasi gunun hikayelerinden biriydi. Sakatligi ceyrek final mucadelelerinde ne durumda olacak onemli olan o. Tomic bekledigim gibi gunun en onemli suprizini yapti. Bu turnuvanin yukselen yildizi, ceyrek finalde Djokovic ile eslesti. O maci da heyecanla bekliyorum. Kadinlarda ise Wozniacki disinda beni cok sasirtan supriz olmadi. Ben O'nun Sharapova'yi bile yenebilecegini dusunuyordum ki o 4. turda veda ederek kendisini elestirenlere kortta bir kez daha cevap veremedi. Williams kardeslerin maclarinda supriz olabilecegini tahmin ediyordum bende herkes gibi. Onun disinda ise favori olan oyuncular maclari kazandilar. Bugun oynanacak ceyrek final eslesmeleri soyle:


S. Lisicki - M. Bartoli

Lisicki uzun suren sakatlik doneminden sonra katildigi Wimbledon'in suprizlerinden oldu. Li Na'yi turnuvadan eleyen, ceyrek finaldeki seri basi olmayan iki isimden biri olan Alman oyuncu belki de turnuvadan once hedefledigi noktaya coktan ulasti. Bundan sonra ustunde ciddi bir baski olacagini sanmiyorum. Rahat bir sekilde oyununu oynayacaktir ama eline gelen bu firsati da en iyi sekilde degerlendirmeye calisacaktir. Bartoli ise Serena Williams'i bir Grand Slam'de yakalanacak en kotu halde yakaladi ve maci kazandi. Mac sirasindaki hirsi ve konsantrasyonu cok ust seviyedeydi. Sanki formu bu kadar iyiyken bunun kariyeri icin en onemli turnuva oldugunu dusunuyor. Bu macta da Serena karsisinda oynadigi gibi oynarsa yari finale kalacagini dusunuyorum. Bence bu mactan supriz cikmayacak ve Bartoli yari finale kalacak.



D. Cibulkova - M. Sharapova

Acikcasi ben Wozniacki'nin bu sefer seytanin bacagini kirip Sharapova'yi eleyecegine inaniyordum ama O buralara dahi gelemedi. Dun Sharapova kendisine gore zayif Peng'e karsi belki de 4. turun en rahat macini oynadi. Su anki form durumlarina bakinca da herkesten bir adim onde gozukuyor. Hala tek handikapi dun dedigim gibi oyundan cok rahat kopabilmesi. Cibulkova ise dunun suprizine imza atip Wozniacki'yi eledi. Hem de ilk seti farkli kaybettikten sonra oyundan kopmayarak basardi bunu. Bu kadar inatci olmasi Sharapova'ya ters gelebilir ama 3 sette olsa da ben Sharapova'nin maci kazanacagina inaniyorum.


P. Kvitova - T. Pironkova

Dunun bir diger supriz sonucuna imza atan Pironkova ceyrek finalde Kvitova ile eslesti. Kagit ustunde Kvitova favori gozukse de, Pironkova da buraya Venus'u ve Zvonareva'yi eleyerek geldi. Gunun supriz cikabilecek maclarindan biri bence. Kvitova buralara en kolay yollardan gelen isimlerden biri. Belki turnuva basindan beri ilk kez bu kadar direncli bir isimle mucadele edecek. Her halukarda bu macin 3 sete uzayacagini ve supriz cikabilecegini dusunuyorum.


T. Paszek - V. Azarenka

Ceyrek finalde seri basi olmayan diger isim genc Avusturya'li Paszek de turnuvanin suprizlerinden. En azindan buraya gelmesini cok kisi beklemiyordu. Schiavone'yi eledikten sonra 4. turda da Pavek'i eleyerek ceyrek finalde Azarenka'nin rakibi oldu. Azarenka bekledigim gibi 4. macini, ayni Sharapova gibi, cok rahat kazandi. Formu gayet iyi ve dun de dedigim gibi kendisinden beklenen patlamayi bu sefer yapmaya kararli gibi. Her ne kadar gonlum Paszek'ten yana olsa da bu macta da supriz cikacagini dusunmuyorum. Azarenka zor da olsa bu maci da kazanir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder