29 Eylül 2009 Salı

29.09 Şampiyonlar Ligi Maçları




E Grubu

Debrecen - Lyon

Gecenin bence en kolay geçecek maçı. Tamam ilk maçta Liverpool'u çok zorladılar ama ben bunun ekstra motivasyondan olduğunu düşünüyorum. Lyon ilk maçta 3 puanı aldı ve bu maç onlar için çok önemli. 2 de 2 onlara tur kapısını aralar. O yüzden bu maçı rahatlıkla alacaklardır.

Fiorentina - Liverpool

Gecenin en zor maçıda bence bu maç. Liverpool ilk maçında zaten kazanmaması mucize olacak Debrecen maçını aldı. Fio ise Lyona yenildi. Onlar için çok önemli bu maç. Liverpool içinde Fio içinde burdan 1 puan almak önemli bence. Bu yüzden ben bu maçın berabere biteceğini düşünüyorum.

F Grubu

Rubin Kazan - Inter

CL'nın belkide bu seneki en belli grubu. Bu maç içinde uzatmak istemiyorum. Haftaiçi Sampdoria deplasmanında kaybeden Inter bence bunun acısını Kazandan çıkartırç

Barcelona - Dinamo Kyiv

Bunu da uzatmaya gerek yok. Iddaa'da 4-6 gol yada iyice supriz için 7 üstü denenir. Haftasonu az attılar Malagaya yazık olacak Kyiv'e.

G Grubu

Rangers -Sevilla

Sevilla çok formda. Hatta haftasonu oynadıkları maçtan sora Sevilla yandaşı gazeteler yarış iki takım arasında geçecek sanıyorsanız yanılıyorsunuz şeklinde iddialı yazılar yazdılar. Rangers ise aynı Rangers. Her sene fiks potansiyelleri var bence. Sevilla bence bu maçı alacaktır ama beraberlikte olabilirç

Unirea - Stuttgart

Çok uzatmayayım. Unirea tarzı takımların bir maçlık iyi performanslarına ikna olamıyorum ben. Şans olduğunu düşünüyorum. Bu grupta 3 takım yarışacak ve Unirea'yı yenemeyen gruptan zor çıkar. Bu motivasyonla Stuttgart Romanyadan 3 puanla gelir bence.

H Grubu

AZ Alkmaar - Standard Liege

Bence gecenin en güzel maçı olacak maç. İki takımda ilk maçlarında yenildiler ve ikisinin de mutlaka kazanması lazım. İkiside hücum futbolu oynayan, defansı zayıf takımlar. Gecenin bence en rahat üst olacak maçıdır bu maç. Hatta daha riskli de olsa 4-6 arası da denenir. Keşke bu maçı izleme şansımız olsaydı her ne kadar bir Avrupa Ligi maçı gibi dursa da bence güzel maç olacak.

Arsenal - Olympiakos

Bu maçında normal şartlarda kazananı Arsenal olur. Bu sene formdalar ama defansta inanılmaz çok pozisyon veriyorlar. Oli de kimler sakat bakmadım ama geçen CL maçlarında Derbyshire yoktu ki onemli bir isim. Bu maçta da bence gol sayısı fazla olur özellikle ilk yarıda gol olursa. Sonuçta da Arsenal alır bence maçı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder