12 Ocak 2010 Salı

Beşiktaş ve Ocak Ayı

Bu seneki adıyla Ziraat Türkiye Kupası'nın son şampiyonu henüz grup aşamasında kupaya veda ediyor ama bir Beşiktaşlı olarak buna nasıl bir tepki vermem gerektiği konusunda emin değilim. Yaklaşan kongre öncesinde halen başkan olan Sayın Demirören'in elinde cok övündüğü kupa olmayacak. Bunun yanı sıra maç yayın haklarını elinde bulunduran TRT'nin kalitesiz yayınına katlanmak zorunda kalmayacak Beşiktaşlılar. Bunlar sadece komik teselliler.

Maça gelicek olursak fazla yorumlanacak bir tablo göremedim ben. Sadece adı konmamış bazı gerçekler üzerinde artık herkes hem fikir olmalı. Bu gerçekler ciddi kaleci sorunu yaşanayacağı, 31 ocak olan kongre tarihi nedeniyle olası bir yönetim değişikliğinde transfere kısıtlı bir süre kalması, gol ayaklarının yetersizliği ve kalitesi semtte bile dolaşmasına yetmeyecek oyunculardan kurtulup özüne dönmesi gerektiğidir.

Henüz çok erken ama Necip Uysal, Batuhan gibi bir hayal kırıklığı olmayacağını gösterdi sanki bu maçta. Fakat altyapının bir başka 'yeteneği' İbrahim Kaş Beşiktaş kariyerine sanırım nokta koydu. İşin özüne gelecek olursak 8 maçlık galibiyet serisinden sonra takımın belkide tek gerçek yıldızı F. Ernst'in formsuzluğu kaybedilen bütün maçların tek sebebi olarak gösterilebilir. Umarım kısa süre içinde Ernst takıma gerçek anlamda geri döner.

Gecenin keyif veren tek olayı ise benim açımdan Holosko oldu. Koşuşunu bile özlemişim. Sakatlığın verdiği ürkekliği kısa sürede atlatmasını diliyorum

Son olarak 14 Ocak gibi önemli bir tarihi hatırlatmak istiyorum. Gönlümden şüphesiz NTV geçiyor. Merakla bekliyorum ihale sonucunu.

** Ne bir heves, ne bir tutku.. Anlatılmaz bir sevgi bu.. **

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder