24 Ocak 2011 Pazartesi

Gecen Haftadan

Yine bir hafta olmus buraya yazi yazmayali. Gercekten bir koptu mu geri donmesi zor oluyor. Neyseki gereksiz uzunluktaki aradan sonra lig basladi bu hafta, ozlemisim ne yalan soyleyim. Kazandigimiz haftada, Trabzon ve Bursa'nin puan kaybetmeleri cok iyi oldu bizim icin ama maci kazanmis olsakta oyun olarak ruhsuzluk aynen devam. Bu sekilde, bu oyunla sampiyon olmaya imkan yok. Belki ilk defa Aykut'un sansi yaver gitti bu macta. Alinmasi gereken bir macti ve alinda, sonuca bakmak lazim denebilir ancak oyunun da daha cok umit verecegini bekliyordum ben. En azindan takimin ozgunvenini kazanmasi icin iyi olmustur. Gokhan Gonul bu sezon ekstra formda bence. Hucuma yaptigi katkilari golle sonlandirmaya da basladi. Bir de ortalarini daha istikrarli yapabilise Avrupanin ust duzey liglerine cok rahat gider. Onun disinda macta one cikan pek kisme yoktu. Bu arada umarim Santos bir sekilde form tutar cunku Canerle karsilastirilmayacak kadar iyi. Onun disinda Trabzon macini tam izleyemedim ama Bursa maci da bizim mac gibiydi. Bir gol atabilse Bursa 1-0 alirdi ki genelde bu sekilde maclari kazaniyorlar ama bu sefer golu bulamadilar. Besiktas icinde aslinda bu puan kayiplari umutlari arttirdi, sanirim iyi de oynamislar ama icerden cok disarda ne yapacaklari onemli. Galatasaray icin de ayni durum gecerli, deplasmanda neler yapacaklari onlarinda siralamadaki yerlerini belirler. Bu puan kayiplari Kayseri icin de buyuk sans oldu, yarin kazanirlarsa, Toparlamak gerekirse lig cidden yeniden basladi bu hafta. Gecen hafta sampiyonluk konusunda belkide hic umutlu olmayan Fenerbahce taraftarlari icin gun dogdu resmen, 9 puanlik farkin sadece 2 haftada 4e inme sansi var. Umarim bu hafta gereken mucadeleyi gosterir takim ve su maci alir.


Fenerbahce Ulker'den bahsetmemek olmaz heralde gecen haftayi dusununce. Barcelona ve Sienadan sonra yine gururlandirdilar bizi. Bu kadar inancli bir takim ben uzun zamandir gormemistim. Ne kadar sevsem de icten ice Tanjevice ve tabiki de Mahmut Usluya kizmadan edemiyorum. Bir kere on alanda gercekten su anda Barca ve Oly ile birlikte en iyi takim Fenerbahce. Savunma anlaminda (Kinsey-Tomas-Onan) belki en iyisi. Pota altinda ise Oly macinda May inanilmaz umut verici isler yapti. Lavrinovic ise sezon basindan beri hucumdaki formsuzlugunu mukkemmel savunmayla kapadi. Saras cok kotu bir ilk yarinin arkasindan gereken yerde maci kopardi. Ukic maestro. Tomas'i, Omer Onan'i anlatacak kelime yok. Tek tek hepsi herseyin en iyisini hakediyor. Ben ciddi ciddi simdiden Barcelonadaki F4 icin biletimi almayi dusunuyorum. Inaniyorum ki bu takim orada olacaktir.

NBAde gecen haftayla ilgili yine Griffinden bahsetmeden gecemeyecegim. Asagidaki linkte sagda 6 numarali baslik altindaki tablolar ne kadar etkileyici bir performans gosterdiginin kaniti:

http://espn.go.com/nba/dailydime/_/page/dime-110121-23/nba-scouts-saying

Iyi haftalar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder