12 Ocak 2011 Çarşamba

57 !


57 dun gece Cleveland'in Los Angeles Lakers deplasmaninda buldugu toplam sayi. LeBron James gittikten sonra Cleveland'in siradan bir NBA takimina donustugunu zaten herkes konusuyordu. Sezona cok iyi baslayan Anderson Varejao sayesinde beklenenden -en azindan benim bekledigimden- daha iyi performans gosterdiler; ancak Varejao'nun sezonu kapamasiyla neredeyse bir D-League takimi haline geldiler. Dun geceki macin tekrarini simdi izledim ve ben kisa NBA takip suremde bu kadar zavalli hale dusen bir takim daha gormedim. Antawn Jamison'un efficiency puani -46! LeBron James varken gereken etkiyi yapamayan Jamison-Williams ikilisinden ben zaten beklemezdim bir takimi kendi capinda suruklemelerini.
Bunun disinda trivial bilgi olarak, Clevelandin bir ceyrekte attigi en fazla sayi 16, Cleveland'in ulastigi 57 sayiyi Lakers devrede bulmus, macin en kotu efficiency puani -57 ile Manny Harris'ten..

Bu arada LeBron dayanamamis yazivermis tweeti:

Crazy. Karma is a b****.. Gets you every time. Its not good to wish bad on anybody. God sees everything!

Resim: ntvspor.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder