26 Şubat 2011 Cumartesi

Fazla

Klişe: "Fenerbahçe bugün evinde karşılaştığı Kasımpaşa karşısında rahat bir galibiyet alarak maçı 2-0 önde tamamladı."
Rahat diyorum çünkü hem futbolcular "fazlasıyla" rahattı hem de Kasımpaşa'nın gol yollarında ki eksikliği göze çarptı. Takımda sakat çok, çocuklar son bir kaç haftadır koşuyorlar, kendilerini parçalıyorlar. Nitekim bugün de öyleydi, yine savaşçı koşan bir Fenerbahçe vardı, ancak "fazladan" bir şey daha vardı bugün: "fazla özgüven". Özellikle Selçuk ve Dia - gol atmasına rağmen - biraz lakayıt oynadılar bugün. Bunun nedenini de anlamak çok zor değil, hepimizin önceden k*çımızı yırta yırta dediğimiz gibi, bu takım istediği zaman maç alabiliyor zorlanmadan. Son 6 haftadır bunu gören futbolcular da bunu "fazlasıyla" anlamışlar ki, oyunun çoğu bölümlerinde pas yapmak yerine, özellikle dediğim bu 2 futbolcu bireysel yetenekleriyle bir şey yapmak için "fazlasıyla" zorladılar şanslarını. Sonuçta insan psikolojisi bu, "winner olmaya alışmak". Bugünkü 3 puan çok önemliydi tabi, ama sanırım Aykut Hoca'nın bir konuşma yapması gerekecek.
Bahsetmek istediğim bir diğer konu ise Özer. İlk aldığımızda çok güveniyordum bu çocuğa, iyi olacak Alex'in yerini alacak ileride diyordum, hem de Alex'in tecrübesiyle beslenerek. Ancak son bir kaç maçtır gördüğümü bugün de gördüm ve net bir düşünce oluştu kafamda. Özer'den malesef Alex'in tırnağı bile olmaz. Kafası maçtan çok "fazlasıyla" kendini gösterme çabalarında. Böyle olunca da takıma olumlu bir katkı veremiyor. Bu konunun da üzerinde durulması gerektiğini ve gerekli çalışmaların yapılması gerektiğini düşünüyorum.
Dip not olarak ise buradan Selçuk'a geçmiş olsun diyorum, inşallah ciddi bir sakatlığı yoktur, keza sakatlıkların yakamızı bırakmadığı bir döneme girdik malesef.

*HDTD*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder